Facebook válcuje YouTube v počtu zhlédnutí videí.

Rubrika: WWW

Hodnocení: 53 % (Thumb up!)

Nápad Facebooku s automatickým přehráváním videa v newsfeedu mě zrovna neoslovil. Dá se říci, že jsem na to koukal mírně negativně. Ale jak už to tak bývá zvykl jsem si. No a dnes? Dnes už mi to nevadí. A to s tím začali (tuším) někdy v začátkem léta :o)

Už srpnu Facebook zaznamenal o miliardu více zhlédnutí videí než konkurenční YouTube (na PC v USA). Nedá se to hodnotit jinak než jako krok správným směrem (minimálně ze strany Facebooku).

Funkce auto-play s sebou logicky nese i vyšší engagement, to co se hýbe je pro uživatele daleko zajímavější. Jak jednoduché. Vznikl tedy nový reklamní formát Premium Video Ads, který bohužel v ČR zatím není dostupný, ale dle zahraničních kampaní se ukazuje, že své pozitivní výsledky to má.

Můžeme se tedy těšit na záplavu zajímavých nápadů, které této technologie využijou. 


Následující: Google vypustil očekávaný update algoritmu Penguin 3.0 do světa.

Předchozí: Google změnil logo